Winnen, winnen en nog eens winnen! Wij geven namelijk deze hele dikke Skullcandy Venue weg. De Wireless Noise Canceling Headphone heeft normaliter een prijskaart van 180 euro, maar omdat het bijna Kerst is geven wij er gewoon eentje weg!

De Venue is het huidige vlaggenschip model van het audio-lifestyle merk Skullcandy. De koptelefoon biedt het beste geluid en de beste noise canceling uit de huidige collectie. En hij ziet er ook nog eens retestrak uit!

Wij hebben de afgelopen week zelf met een Skullcandy Venue rondgelopen en moeten eerlijk zijn; we hebben hem vaker op dan af. Het geluid is perfect. Kraakhelder met een lichte boost op de lage tonen.

Ook het draagcomfort is uitstekend. Zelfs op de momenten dat we geen muziek luisterden is de Active Noise Canceling een feature waardoor je de koptelefoon op wilt houden. Geen geluiden of herrie op de achtergrond, maar gewoon een heerlijke stilte.

Wij zijn fan van de Skullcandy Venue en ook al is-ie die 180 euro meer dan waard, het blijft voor de meeste toch een stevig prijskaartje. Om die reden geven wij er eentje weg, want zeg nou zelf: deze wil je toch gewoon de hele dag ophouden?

Winnen!

Maar hoe krijg je dit pareltje nou in je bezit? Heel simpel, doe mee met onze actie op Instagram en volg deze stappen:

  1. Klik op onderstaande Instagram foto.
  2. Volg @MHMAG_NL
  3. Tag een vriend
  4. Like de foto
  5. Laat een 🎧 achter in de comments

Actievoorwaarden

De winactie loopt tot en met donderdag 27 december. Op diezelfde dag maken we de winnaar bekend. We nemen contact met je op via Instagram DM, dus zorg dat je van ons een berichtje kan ontvangen. Om de koptelefoon op te kunnen sturen vragen we je om je naam en adresgegevens aan ons te verstrekken.

Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven. Om deel te mogen nemen, moet een deelnemer een minimumleeftijd hebben van 16 jaar en woonachtig zijn in Nederland of België. Alle andere deelnemers zijn uitgesloten van deelname.

De winactie wordt aangeboden door Skullcandy en Back to Back PR. Wij verstrekken de gegevens van de winnaar aan Back to Back PR, zij dragen zorg voor de verzending van het product. Over de uitslag van deze winactie kan niet worden gecorrespondeerd.